کتاب شناخت مردم با یک نگاه

کتاب شناخت مردم با یک نگاه

کتاب شناخت مردم با یک نگاه

کتــاب شنـاخت مــردم با یـک نگـاه (مرجع کامل DISC) .ترجمــه ای از مولــف آلمـانی فرانــک م.شیلیـن اسـت. شیوه هـای ارتبـاطی در زندگی اجتماعی و  کسـب و کار، با استفاده از DISC با روش ساده و آسان بیان شده است.

شرکت جهانی تحقیقات اجرایی ایگون زاندر با همکاری با شرکت BMW و موسسه چاپ بیرتلسمان، بانک آلمان، شرکت زیمنس و رزونامه هفته اقتصادی تحقیقی راجع به این سوال انجام دادند: چه عواملی باعث موفقیت شرکت هایی با مدیریت جوان می­شود؟ نتایج تحقیقات نشان داد که مهمترین شاخص رسیدن این سازمان ها به موفقیت، توانایی بالای آنها در برقراری ارتباط موثر با مردم است. افراد موفق می ­توانند به راحتی در معرض توجه دیگران واقع شوند و بهتر آنها را مجاب کرده و مشکلات بین آنها را به شیوه ه­ای بهتر حل کنند. امروزه عامل انسانی، در پیشرفت های سریع و شگفت­ آور فناوری از اهمیت زیادی برخوردار است و کسی که دارای توانائی­ ها و هنر شناخت درست مردم – یعنی درک درستی از خود و دیگران داشته باشد-، همواره در مسیر پیشرفت قرار گرفته و در مختلف زمینه­ ها چه در کسب و کار و چه در روابط شخصی موفق و سربلند خواهد بود.

فکر کردن درست در مورد خود و دیگران به شما ابزارهای مناسب جهت تحلیل شخصیت خواهد داد، همچنین کنترل کردن کامل رفتارهای خود و پیش ­بینی بهتر عکس ­العمل های دیگران برایتان میسر خواهد بود.

کتاب DISC، از آقای فرانک م. شیلی به شما نقشه رفتارهای شخصی انسان­ها را از طریق تحلیل کامل درون انسان نشان خواهد داد. به علاوه این راهنمای منطقی، نگاهی عمیق ­تر به توانائی­ ها و استعدادهای شخصی خود خواهد داد. با استفاده از این راهنما، تعامل شما با دیگران راحت­ تر خواهد بود، چه همکار شما باشند چه مشتری های شما، چه دوستان شما باشند چه شریک شما، زیرا راه درک کردن دیگران و ارزیابی آنها و چگونگی سازگاری با آنها را به سرعت آموزش خواهید دید.

توسط | ۱۳۹۷-۱۰-۶ ۱۴:۵۸:۴۰ +۰۰:۰۰ مرداد ۳ام, ۱۳۹۷|دسته‌بندی نشده|بدون دیدگاه

درج دیدگاه