همکاران ۱۳۹۷-۴-۲۸ ۰۸:۰۵:۳۳ +۰۰:۰۰

می توانید در زندگی به هرآنچه می خواهید برسید مشروط به اینکه هر چه بیشتر به افراد دیگر کمک کنید تا آنها نیز به آنچه می خواهند برسند.

افق های سازندگان فردا:

با توجه به اهمیت ابزار ارزیابی سازندگان فردا در کشف استعدادها و در نتیجه اثربخشی آن روی خلاقیت، نوآوری و ارتباطات تا اکنون کارگاه های زیادی جهت مربیگری و آموزش حرفه ای این ابزار در داخل کشور به صورت حضوری و در خارج از کشور به صورت آنلاین برگزار گردیده است. هدف ما گسترش این ابزار در ایران و منطقه می­باشد تا اکثر مردم بتوانند از این ابزار در راستای پیشرفت خود و دیگران بهره مند شوند.

خرسند و مفتخریم که تا اکنون توانستیم هزاران نفر و ده ها شرکت یا سازمان در داخل کشور چه به صورت مستقیم و چه از طریق همکارانمان آموزش دهیم.

در گسترش دادن این ابزار در خارج از کشور نیز سهیم بودیم و توانسته ایم چندین نماینده در کشورهای منطقه داشته باشیم که کارگاه هایشان از سال ۱۳۹۴ به صورت ماهانه دایر است.

امروزه امر توسعه فردی برای تمام افراد و سازمان‌ها به یک ضرورت اساسی تبدیل شده است، لذا افرادی که خود را به عنوان مربیان توسعه معرفی می‌کنند باید دارای مهارت‌های ویژه‌ای باشند. دیپلماسی در رفتار، که برمبنای مدل‌های رفتاری DISC آموزش داده می‌شود، از حساسیت و اثرگذاری بالایی برخوردار است به همین دلیل تنها متخصصین، مدرسین و مربیانی که متفاوت فکر می‌کنند و نگاهی متفاوت به حوزه توسعه سرمایه انسانی دارند، می‌توانند در ترویج دادن این فرهنگ اثرگذار باشند.

مزیت های همکاران سازندگان فردا:

  • پشتیبانی از ابزار ارزیابی سازندگان فردا با قیمت مناسب
  • به روزرسانی اطلاعات به صورت همیشگی حضوری یا غیر حضوری
  • برگزاری جلسات تخصصی جهت بهبود عملکرد تیم
  • پشتیبانی علمی و مشاوره ای تمام وقت و به صورت آنلاین
  • استفاده رایگان از کارگاه های مختلف که به صورت دوره ای برگزار می شوند.
  • راه حل های جدید و متفاوت در اختیار شما قرار می دهیم که قدرت رقابت شما را بالا می برد.
  • دریافت گواهی نامه های دوره های مختلف سازندگان فردا